Online programma kracht training en blessurepreventie

Beter in balans. Meer kracht. Blessure Vrij.

Verbeter uw balans, bouw spierkracht op en verminder pijn met makkelijk te volgen oefeningen via ons programma.

fitness icon

FAQ Morgen Vitaal

Mail niet ontvangen?

Soms kan het enkele minuten duren voor dat u de mail ontvangt. Heeft u de mail niet ontvangen? Check voor de zekerheid uw SPAM box. Het kan zijn dat de mail hier in terecht is gekomen. Staat de mail ook hier niet in? Stuur dan een mail naar info@morgenvitaal.nl

 

Op welk toestel kan ik inloggen?

U kunt inloggen op zowel PC, laptop, tablet of smartphone. 

 

Hoe sluit ik Morgen Vitaal aan op de tv?

HDMI kabel

Verbindt je laptop dmv een HDMI kabel met je televisie. De HDMI poort zit meestal aan de zij- of achterkant van je televisie. Ga vervolgens mbv je afstandsbediening naar het HDMI kanaal op je televisie en start via je laptop je training

 

Browser van de televisie

Beschik je over een smart TV? Dan is het mogelijk om via de browser van je TV naar Sixtyupforce.nl te surfen en dan in te loggen en je training te starten.

 

Apple TV

Verbind je iPAd of iPhone met het zelfde wifi netwerk aks je Apple TV en kies de training die je wlt doen Voor het meest effectieve resultaat adviseren wij om een individueel account aan te maken. Het trainingsprogramma wordt namelijk samengesteld op basis van specifieke persoonlijke gegevens, zoals doelstellingen en conditie. Hierdoor word je bij een trainingsniveau ingedeeld. Uiteraard kun je een keer een training samen met vriend of vriendin uitvoeren.

 

Wat heb ik nodig voor het programma?

Zorg dat je genoeg ruimte hebt voor je TV of laptop om vrij te kunnen bewegen, 2m x 2m moet voldoende zijn.

Een fitness matje is prettig om te hebben voor de grondoefeningen. Ook 2 flesje water van 0,5 liter zijn handig om sommige oefeningen te verzwaren.

Maar meestal heb je helemaal niks extra nodig

 

Waar vind ik mijn training?

Ga naar sixtyforceup.nl en klik rechtsboven op ‘inloggen’.

U vindt uw training bij “Mijn account” , klik vervolgens op het groene blokje met de tekst “Mijn account”.

Iedere week staat er een nieuwe training voor u klaar.

 

Ik kan niet in alle programma’s van de bibliotheek.

Het aantal oefeningen/trainingen waar u aan mee kan doen is afhankelijk of u een abonnement heeft of niet.

 

Kan ik oude trainingen nog zien?

Ja, zo lang als dat u lid bent behoudt u 1 maand de toegang tot voorgaande programma’s.

 

Kan ik mijn trainingen doen, waar en wanneer ik wil?

Ja. Alle trainingen zijn van te voren opgenomen. Je kunt ze op elk moment van de dag starten.

 

Ik vind de training te lang duren. Kan ik deze ook in twee keer doen?

Absoluut. De voorkeur heeft om in ieder geval alle spiergroepen 2x per week te trainen. Uiteraard als dit binnen uw belastbaarheid past. 

 

Ik heb een blessure, kan ik toch meedoen?

Bij sommige blessures is trainen soms juist van belang voor herstel, bij andere blessures juist weer niet. Bij twijfel is het verstandig deze vraag aan de huisarts of fysiotherapeut voor te leggen.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Je gegevens worden veilig opgeslagen in onze database. Voor alle details rondom privacy van de gegevens, verwijzen we je door naar het privacyreglement. Dit reglement kun je onder elke pagina vinden.

 

Ik heb spierpijn, wat moet ik doen?

Spierpijn hoort erbij, zeker wanneer je een bepaalde tijd weinig of niet hebt gesport. Om spierpijn zoveel mogelijk te beperken is het van belang om de warming-up en cooling down te doen. Rust verder goed uit en drink voldoende water, zodat de spieren goed kunnen herstellen.

 

Kan ik de video’s vaker bekijken?

Je kunt de video's zo vaak bekijken als je wilt. Je kunt de trainingen dus herhalen of op een later moment inhalen.

 

De video speelt niet af, wat kan ik nu doen?

1. De makkelijkste en eerste mogelijke oplossing die je kunt proberen, is het herladen en het opnieuw opstarten van de pagina. Vervolgens kun je de video testen in een andere browser; het kan zijn dat de video daarin wel werkt.

2. Een tweede oplossing is het legen van de cache van je browser en het verwijderen van de cookies. Per browser verschilt het hoe dit in z'n werk gaat. Nadat de cache is geleegd en cookies zijn verwijderd kun je de pagina opnieuw opstarten en kijken of de training nu wel start.

 

Ik heb gekozen voor een maand / kwartaal betaling. Hoe gaat dit in zijn werk?

Iedere maand / kwartaal zal er een automatische incasso plaatsvinden. U hoeft hier niets voor te doen. 

 

Ik wil mijn lidmaatschap graag verlengen, hoe gaat dit in zijn werk?

Uw lidmaatschap is voor 3 maanden. Na die periode zal het automatisch worden verlengd voor 1 maand. U hoeft hier niets voor te doen.

Indien u na de 3 maanden niet door wil dan is opzeggen voor het einde van de 3 maanden via de mail of de opzeggingsknop in "Mijn account"=> Abonnement

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kan je abonnement (na de eerste 2 maanden) iedere maand op te zeggen via de mail of de opzeggingsknop in "Mijn account"=> Abonnement

 

Ik ben mijn gegevens kwijt, wat moet ik doen?

Wanneer je je wachtwoord kwijt bent, kun je dit aangeven in het inlogscherm. Ben je vergeten met welk e-mailadres jij je hebt aangemeld? Stuur dan even een mailtje naar info@sixtyupforce.nl